Sunday, August 18, 2013

Menu Masakan Penjagaan Pantang

Assalamualaikum..

Ibu - ibu diluar sana yang bakal bersalin, sudahkah anda membuat persiapan untuk penjagaan dalam pantang??

Jika masih tercari - cari, segeralah dapatkan package penjagaan pantang bersama Hayati Mom Care..perkhidmatan saya termasuklah home visit treatment..

Kepada para ibu yang menantikan post saya tentang menu masakan yang biasa kami hidangkan semasa anda berpantang. Hari ini saya akan share sedikit tentang masakan favourite customer yg pernah menggunakan perkhidmatan saya ini..

Masakan untuk ibu berpantang :
> sup ikan haruan
> ikan tenggiri masak asam
> ikan tenggiri masak pindang
> sayur sawi
> ulam pegaga / peria
>ikan bilis salai, halia dan lada tumbuk 


** kalau ibu2 mahu lihat gambar masakan, akan saya upload pada masa akan datang
**pasti memikat hati & menyelerakan untuk ibu2 berpantang

No comments:

Post a Comment